Dopravu zajišťujeme prostřednictvím kurýrní společnosti GLS.

Informaci o doručení objednávky obdržíte e-mailem od GLS. Doba doručování je obvykle každý pracovní den v době od 9. do 14. hodiny. Za přepravní náklady účtujeme 200 Kč.

Doba doručení je obvykle 2-3 pracovní dny, maximálně však 5 dní.

Pokud by Vaše objednávka měla zpoždění, prosím informujte se u nás na telefonním čísle: 0917 466 280.

Jakmile k nám odešlete Vaši objednávku, dostanete od nás zpětnou vazbu o doručení Vaší objednávky.

Pokud se to nestane během pár minut, pravděpodobně objednávka nebyla správně odeslána. V takovém případě objednávku zopakujte, nebo nás kontaktujte.

Jak probrat zásilku?

Zásilku může převzít váš příbuzný (kromě případu nákupu na splátky) resp. jiná pověřená osoba na uvedené adrese, pokud bude vědět, že zásilku má očekávat. V případě objednání zboží na dobírku nezapomeňte prosím na to, že je třeba za zboží vyplatit požadovanou částku. Pokud je částka za objednávku uhrazena předem nebo se jedná o nákup na splátky, může si kurýr pro ověření identity od Vás vyžádat občanský průkaz nebo jiný doklad.

Při přebírání zboží vždy zkontrolujte nepoškozenost obalu. V případě poškození sepište s pracovníkem protokol o škodě a zboží nepřebírejte. Co nejdříve nás o vzniklé situaci informujte a po uznání reklamace Vám zdarma doručíme nové zboží.

Mohu převzít svou objednávku na sídle Vaší firmy?

Vaši e-shop objednávku si můžete osobně vyzvednout na sídle naší společnosti: Janka Krále 43/6, 936 01 Šahy v pracovních dnech od Po - Čtv. 9:00 - 16:30 hod.